Jelentős késések várhatók ennél a csomagszállító cégnél
Elérhetetlenné vált a Packeta csomagküldő vállalat, napok óta gondok vannak a rendelt csomagok kiszállításával, most pedig már a telefont sem veszik fel az ügyfélszolgálaton – írja az Index.
Napokat késhet a csomagrendelés
A Packeta Facebook-oldalán rengetegen írnak panaszüzeneteket, amelyek szerint sokak csomagja nem érkezett meg. Akad olyan, aki két hete várja a rendelését, más szerint három küldeménye a vállalatnál van már egy hete. Egy harmadik kommentelő szerint Székesfehérvár és Pécs között 16 napja nem sikerült kiszállítani a csomagot. Többen jelzik azt is, hogy hiába próbálják elérni az ügyfélszolgálatot telefonon vagy e-mailben, nem járnak sikerrel. Az egyik csomagjára váró ügyfél több mint egy órát várt sikertelenül arra, hogy kapcsolják az ügyintézőt.
A probléma hátterében a Temu állhat, akivel a csomagküldő cég nemrég szerződést kötött – erősítette meg a Packeta. Az RTL Híradó megkeresésére elmondták, hogy ezzel a megállapodással drasztikusan nőtt a csomagok száma, azonban a vámkezelések kiszámíthatatlan ügyintézési ideje is kihat a kiszállítás gyorsaságára. Igyekeznek minél hamarabb visszaállítani a csomagszállítás gördülékenységét, növelik a csomagautomaták kapacitását, bővítik a csomagpont hálózatukat, és ideiglenesen hétvégén is kiszállítják a küldeményeket.
Egy fogyasztóvédelmi szakértő hozzátette, hogy ha webáruházból rendelt termék nem érkezik meg, akkor nem a csomagküldő céghez, hanem a kereskedőhöz kell fordulni.
Fotó: Illusztráció/Freepik