Egyre népszerűbb Magyarországon a használt termékek online vásárlása
Messze a legfőbb ok ugyan a spórolás, de azért a használt termékeket vásárlók harmadát a környezetvédelem is hajtja.
A magyarok 77%-a nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, és 64%-a már vett is ilyet a világhálón – derül ki egy friss reprezentatív kutatásból, amelyet a március 18-ai Újrahasznosítási Világnap alkalmából készítettek. A felmérés eredménye szerint minél fiatalabb valaki, annál inkább nyitott arra, hogy ne új terméket keressen. Így pl. a 16-19 évesek 84, a huszonévesek 83, a harmincasok 79, a negyvenesek 76, az ötvenes korosztálynak pedig a 65%-a nyitott arra, hogy használt termékeket vegyen. A ruhák és a számítástechnikai eszközök a legkelendőbbek ebben a kategóriában, de a használt könyvek is felkerültek a dobogóra a magyarok online vásárlói kosarában.
(kép forrása: https://www.digitalhungary.hu)